8 תשובות
תדברי איתה.. היא אמורה לנסות להבין אותך
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא רוצה לרכל על אותה הילדה הצבועה, אני לא רוצה לעשות לה שם רע, למרות שזה מה שהיא עשתה לי.
ואני לא רוצה לפגוע בהן
אנונימית
אם היא מתנהגת אלייך חרא או לא מתייחסת אלייך תעיפי אותה מהחיים שלך. גם אם את לא רוצה לאבד אותה. זה קשה אבל אם לא אכפת לה ממך תפטרי ממנה כמה שיותר מהר. לא מגיע לך רע ממנה
אנונימית
שואל השאלה:
אני מנסה לנתק איתה קשר אבל היא נמצאת איתי באותה כיתה.
וזאת בעיה כי היא כל הזמן באה אליי ומנסה לדבר איתי ולא כל כך בא לי לדבר איתה
אנונימית
אז תגידי לה שאת לא רוצה איתה קשר ושזה מפריע שהיא פונה אלייך כל הזמן
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יכולה לומר לה ככה בפרצוף, זה לא יפה למרות כל מה שהיא עשתה לי.
אני לא ארד לרמה שלה.
אני מנסה לא לדבר איתה ולא להתייחס אליה
אנונימית
אז תכתבי לה הודעה ותגידי לה את זה אולי במילים טיפה שונות שלא תיפגע, ותסבירי לה גם למה שתבין מה היא עשתה
אנונימית
תספרי לה שהיא ריכלה עלייך, ותגידי לה להיזהר... אין ממש מה לעשות הן חברות טובות אני מאמינה שהיא לא תרכל גם עלייה
רק אל תגידי לה להתרחק ממנה שלא תחשוב שאת מנסה להפריד אותן