2 תשובות
לא חייב לדבר איתה כל הזמן אני אישית לא תמיד במצב של לדבר לפעמים אני רוצה את הלבד שלי
אין מצב שלא נדבר, תמיד נפגשות תמיד מדברות, לא יכולה בלעדיה
ישלי עוד חברות ממש טובות ואיתן זה יכול להיות כל יומיים כזה וזה יהיה בסדר
לא הופך אותן לפחות טובות