12 תשובות
שעושים יותר מדי זה פוגע
אנונימית
מחקרים מראים שזה בריא אבל עד גבול מסוים.
בריא
אנונימי
זה לא בריא, יש הסבר של הרמבם אני אשלח לך מוצ"ש
אנונימי
זה בהחלט בריא, זה לא בריא לא לאונן
זה דווקא בריא מאןד
דבר ראשון לאונן זה לגיטימי ואין בזה שום דבר שהוא לא בריא ..
להפך .. כיום גברים נוער וילדים מאוננים כדי לספק את היצר המיני שלהם .
יש דתיים שנמנעים בגלל שזה זרע לבטלה ויש שנמנעים כי הם לא מרגישים צורך בזה או לא הגיעו עדיין לגיל שהם רוצים לספק את עצמם מינית .
נכון זה יפה לראות שיש כאלו שלא מאוננים או שהפסיקו כי זה לעבוד על המידות של עצמם אבל אין בזה שום דבר רע .
עדיף לכם לספק את עצמכם עם היד ולא ללכת ולאנוס ילדים וילדות .
אז תעשה מה שאתה מרגיש לנכון ואם אתה מרגיש שיש לל צורך לאונן זה לגיטימי ובסדר לחלוטין .
אין שום דבר רע בלספק את עצמך .
כל עוד אתה לא מטריד אנשים עם זה ..
מקווה שעזרתי
יש כאלה שאומרים שהם הפסיקו לאונן והחיים שלהם השתנו אבל מבחינה מדעית לאונן (לא יותר מידי) זה בריא וטבעי פשוט מתייחסים לזה כאילו זה משהו רע כי זה קשור למין
שואל השאלה:
א. אני בת אז חלק מהדברים פה לא קשורים אליי..
ב. מי שאמר שיותר מדי זה כבר פוגע מה זה יותר מדי?
אנונימית
^יותר מדי פעמים..
אנונימית
יותר מידי זה 20 פעם ביום נגיד למשך כל יום בשבוע למשך תקופה נורא ארוכה ..
אבל זאת סתם הגזמה לצורך העניין של יותר מידי ..
יותר מידי זה כזה הופך לממכר וזה
ולמי שעשה לי מינוס אני עוזר אז אני גם עשיתי לעצמי