6 תשובות
באר שבע
אסור לכם להפגש (לפי ההנחיות)
^שקט
ניראלי תל אביב
ניראלי תל אביב
אם לא הרשות הפלסטינית הייתם יכולים להיפגש בחברון בנסיעה של 15 דקות כל אחד מהצד שלו, אבל בגלל שאנחנו מדינה של חרבנות שמחלקים שטחים תצטרכו לעשות את העיקוף כמו יהודים טובים.
דוגרי אין לכם עיר ביניים מעניינת להיפגש בה חוץ מבאר שבע (זה רחוק בשבילך אבל קרוב בשבילה) המרחק הכי נוח לשניכם זה קרית גת (אבל מה תעשו שם)
דוגרי אין לכם עיר ביניים מעניינת להיפגש בה חוץ מבאר שבע (זה רחוק בשבילך אבל קרוב בשבילה) המרחק הכי נוח לשניכם זה קרית גת (אבל מה תעשו שם)
תל אביב רחוקה יותר מירושלים אז איך זה הגיוני? חח
קריית גת זה סוג של באמצע
אבל בבאר שבע יותר שווה וזה די קרוב לשניכם
אבל בבאר שבע יותר שווה וזה די קרוב לשניכם
אנונימית
באותו הנושא: