8 תשובות
דין!! כל כך חתיך וגבוה
אני לא מבינה מה ההתלהבות כלפי ג'ס. כאילו כן, הוא חכם ואינטיליגנט ובאד בוי כזה אבל הוא גרם לרורי יותר סבל משמחה.
לשאלה, דיןן. אבל דין הוא קצת חסר עמוד שדרה אז אולי לוגן.
לשאלה, דיןן. אבל דין הוא קצת חסר עמוד שדרה אז אולי לוגן.
^סיימת את הסדרה וראית את הסדרת המשך שאת ככה מדברת על ג'ס ודין?
אני בעונה 6
וואי כל אחד עושה פרפרים בבטן
תלוי באיזה שלב בחיים
אבל בטוח הייתי אומרת כן ללוגן.. ג'ס פשוט מדהים
אי אפשר להחליט
בכלל, לוק מקסים תמיד
תלוי באיזה שלב בחיים
אבל בטוח הייתי אומרת כן ללוגן.. ג'ס פשוט מדהים
אי אפשר להחליט
בכלל, לוק מקסים תמיד
זו לא סדרת המשך, זה חידוש למען המעריצים
וואי, השנה זה 20 שנה מאז שיצא
וואי, השנה זה 20 שנה מאז שיצא
דין של 3 העונות הראשונות/ג'ס של הסדרת המשך/לוגן, לא משנה ממתי חחחחחח
תודיעי לי כשתסיימי את הסדרה ואת הסדרת המשך ונראה מה תהיה דעתך:)