13 תשובות
crisis וwalk תמיד מרגיעים אותי
team של לורד היא נדירה יש לה מלא שירים מוכרים
אותי תמיד מרגיע
who wants to live forever
who wants to live forever
ariana grande .
beyonce
billie eilish
כל מה של rex orange פשוט מושלם
katy parry
panic at the disco
ריהאנה אמאלה (נמאס לי מהאנגלית נו)
וכמובןן וואן דיירקשן איך יכלתי לשכוח
אה וגם השירים של דואה ג'יפה ממש טובים, כן היא עוכרת וזה כואב בלב לשמוע שירים שלה אבל מה לעשות שהם טובים רצח איף
שירים של dean lewis
באותו הנושא: