3 תשובות
אין לי מושג אבל זה מאוד מעצבן שעשינו בגרות בספרות בפאקינג יולי ועד עכשיו אין ציונים...זה כל כך הרבה זמן...אבל נראה לי שבקרוב כבר יהיו זה לוקח בין חודשיים לשלושה.
אף אחד לא יודע.
שואל השאלה:
וואי ככ מעצבן
וואי ככ מעצבן
אנונימית
באותו הנושא: