6 תשובות
אחי-אח שלי
סימפ - מוריד מעצמו בשביל אישה
בוכהה-מאוד מאוד מצחיק
fellas-חברים שלי
אין ממש סלנג
אבל אני וחברות אומרות לפעמים: נודר, כפרע, אחיי, כוסון וכאלה בסגנון
אני לא יודעת אם זה נחשב סלנג אבל תמיד כשאני כותבת בקבוצות של חברים וכאלה אני כותבת "היי אנישימים"