7 תשובות
כל החברים שלי חצי שעה נסיעה ממני ויש לי הרבה חברים ששעה פלוס נסיעה ממני וחבר שלי שעה נסיעה ממני :)
זה לא פסול, זה סבבה לגמרי
זה לא פסול, זה סבבה לגמרי
יש לי חברים שהם חצי שעה נסיעה ממני זה לא פסול בכלל
שואל השאלה:
גם אם זה שעתיים נסיעה?
גם אם זה שעתיים נסיעה?
אנונימית
בטח זה לא משנה אם הם חברים טובים שלך איפה הם גרים לא קריטי
מקום המגורים ממש לא רלוונטי. בטח לא היום.
רוב החברים שלי אם לא כולם הם בערך שעה או חצי שעה נסיעה ממני זה ממש לא פסול ואין בעיה שתהיי איתם
שואל השאלה:
מה זאת אומרת?
מה זאת אומרת?
אנונימית
באותו הנושא: