3 תשובות
תנסי כפתור ווליום זה שלמעלה וכפתור כיבוי מסך
כרגיל, לחיצה על כפתור הכיבוי ועל כפתור ההגברה ביחד ואז יופיע אפשרות לכבות
כמו קודם.
באותו הנושא: