3 תשובות
תשאלי אותו איך עושים את התרגיל הזה
אם את רוצה להתחיל לדבר איתו, את תמיד יכולה לפנות אליו באנונימיות, אם השיחה תתקדם טוב תוכלי לפנות אליו אחר כך ולספר לו שזו את.
דיברתי ככה עם ילד מהכיתה שלי ועכשיו אנחנו ידידים טובים d:
דיברתי ככה עם ילד מהכיתה שלי ועכשיו אנחנו ידידים טובים d:
שואל השאלה:
בסדר אבל אני כבר לא ביסודי):
בסדר אבל אני כבר לא ביסודי):
אנונימית
באותו הנושא: