9 תשובות
כולם כתבו לא, אני עכשיו חזרתי מאופניים...
אני לא יודעת אבל עדיף שלא,אנחנו גוססים מבחינת הקורונה ועדיף שכל אחד ישאר בביתו בשקט:)
לינויצ'וק אני כתבתי כן (:
כן אפשר עד קילומטר. אני הרגע הלכתי עם ידיד להליכה של 800 מטר בערך
כן
לא :)
באותו הנושא: