2 תשובות
הסליחה הוא בשביל האדם שמבקש סליחה, הוא מבקש מחילה מהאדם שבו הוא פגע. הוא מבקש להביע חרטה בתקווה שהאדם שנפגע יוכל לקבל אותו חזרה, או בכלל.
לכן, בקשת הסליחה היא למבקש. פחות לסולח.
לכן, בקשת הסליחה היא למבקש. פחות לסולח.
שואל השאלה:
צריך אבל 10-15 שורות זה כתיבה ארוכה כמו במבחן
צריך אבל 10-15 שורות זה כתיבה ארוכה כמו במבחן
באותו הנושא: