3 תשובות
כי ההגיות הראשונות של תינוקות זה מא, בא, לא אז ההורים ייחסו את זה אליהם, בגלל זה גם אמא ואבא דומה בכל השפות
מהשפה הארמית ואז העברית.. בתנ"ך רואים שימוש בכינויים האלה
אנונימית
אני חושבת שבגלל שקל לתינוק להגיד את ההברות האלה והתינוק צריך לזהות ולסמן את הוריו
אנונימית
באותו הנושא: