התחברות
הרשמה
אם עשיתי חבילת גלישה היא צריכה לעבוד מעכשיו או רק מהחודש הבא?
25 בספטמבר 2020, 10:02
חבילת גלישה
אינטרנט אלחוטי
חברות סלולאר
הורים
סלולארי
2 תשובות
אני מניחה שמעכשיו
א
אברשומי שהולך למקומות
שואל השאלה:
מישהו שיודע ויכול להגיד לי בטוח?
ת
תוב אחי .
באותו הנושא:
מתי מתחדשת חבילת הגלישה בדרך כלל?
סטיפס יכול לעבוד לי אם אני נימצאת בחו'' ל ויש לי אינטרנט וחבילת גלישה?
החבילות גלישה עובדות בחו"ל או שצריך לקנות חבילת גלישה לחו" ל?
אם אני בחול ולא עשיתי חבילת גלישה לחול ואני אהיה על הנתונים לנייד מה יהיה?
אם אני מפעילה מצב סודי בגלישה באינטרנט ההורים שלי יכולים לראות בחבילת גלישה איפה גלשתי?
מהו נפח חבילת הגלישה שלכם ושל איזה חברה?
נשארו לי רק 2GB לסיום חבילת הגלישה ונשארו לי עוד 3 שבועות לחידוש חבילת הגלישה, איך אפשר לא לסיים את חבילת הגלישה?
אם אני מפעיל מצב סודי בגלישה באינטרנט ההורים שלי יכולים לראות בחבילת גלישה איפה גלשתי?
נגמר לי נפח הגלישה בסלולארי, איך אני יכולה לדעת מתי החבילת גלישה מתחדשת?
איך יודעים מתי מתחדשת חבילת הגלישה?
מתי מתחדשת חבילת הגלישה באורנג'?