19 תשובות
זמן..
להמשיך כרגיל בחייך
שואל השאלה:
brownies
וואו מה זה החלום הכי נורא שהיה לי והלב שלי על מאתיים כאילו שזה באמת קרה
brownies
וואו מה זה החלום הכי נורא שהיה לי והלב שלי על מאתיים כאילו שזה באמת קרה
אנונימית
שואל השאלה:
אני בת
אני לא אספר ממש פרטים אני אגיד בכללי...
בכל מקרה בחלום הזה אני הוטרדתי מינית סוגשל...
מה שכן לא הגעתי לקטע של "המיטה"(:/) כי אני בעטתי בשני אנשים לפחות אם לא יותר כבר לא זוכרת שרצו לעשות את זה ואז איכשהו אנשים אחרים מצאו אותי באינסטגרם והתחילו לכתוב לי דברים שאני לא זוכרת אבל הם מטרידים מאוד.
וואו יש לי טראומה מהחלום הזה
אני בת
אני לא אספר ממש פרטים אני אגיד בכללי...
בכל מקרה בחלום הזה אני הוטרדתי מינית סוגשל...
מה שכן לא הגעתי לקטע של "המיטה"(:/) כי אני בעטתי בשני אנשים לפחות אם לא יותר כבר לא זוכרת שרצו לעשות את זה ואז איכשהו אנשים אחרים מצאו אותי באינסטגרם והתחילו לכתוב לי דברים שאני לא זוכרת אבל הם מטרידים מאוד.
וואו יש לי טראומה מהחלום הזה
אנונימית
שואל השאלה:
חחח אני כן נפגעתי בחלום הזה.
נכון שזה לא הגיע לחלק הכי
הכי נורא
אבל אשכרה הלכתי בלילה ברחוב בסבבה פתאום משום מקום מגיעים כמה גברים ומרימים אותי ואני עוד צריכה לבעוט בהם בשביל שלא יגעו בי בכלל בחלום הזה טוב וואו יש לי צמרמורת
חחח אני כן נפגעתי בחלום הזה.
נכון שזה לא הגיע לחלק הכי
הכי נורא
אבל אשכרה הלכתי בלילה ברחוב בסבבה פתאום משום מקום מגיעים כמה גברים ומרימים אותי ואני עוד צריכה לבעוט בהם בשביל שלא יגעו בי בכלל בחלום הזה טוב וואו יש לי צמרמורת
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא הייתי מייחסת אפילו קצת לחלום חשיבות אם לא הייתי עוברת מקרה כזה שחלום מסויים ליטרלי קרה
אני לא הייתי מייחסת אפילו קצת לחלום חשיבות אם לא הייתי עוברת מקרה כזה שחלום מסויים ליטרלי קרה
אנונימית
שואל השאלה:
מה
מסיבה?
אני פשוט עברתי ברחוב ריק מאנשים ואז מצד ימין מאחורי קיר כזה באו כמה גברים שהיו שיכורים נראלי והתחילו לצעוק כמו לא יודעת מה ואז להרים אותי
ואז בעטתי בהם כן לא הסברתי הכי טוב
מה
מסיבה?
אני פשוט עברתי ברחוב ריק מאנשים ואז מצד ימין מאחורי קיר כזה באו כמה גברים שהיו שיכורים נראלי והתחילו לצעוק כמו לא יודעת מה ואז להרים אותי
ואז בעטתי בהם כן לא הסברתי הכי טוב
אנונימית
שואל השאלה:
כי זה לא שהם סתם הרימו אותי הם עשו עוד משהו בידיים בנוסף :/
נגעו בי אוקיי.
כי זה לא שהם סתם הרימו אותי הם עשו עוד משהו בידיים בנוסף :/
נגעו בי אוקיי.
אנונימית
שואל השאלה:
לדמיין מה
זה חלום
לדמיין מה
זה חלום
אנונימית
שואל השאלה:
תקשיב אם זה חלום נורא אז הוא הופך לחרוט אצלי בזיכרון.
אם זה מה15 הדקות הראשונות אז מן הסתם אני ממש אזכור אותו אהל אני זוכרת חלומות עוד מלפני כמה שנים
תקשיב אם זה חלום נורא אז הוא הופך לחרוט אצלי בזיכרון.
אם זה מה15 הדקות הראשונות אז מן הסתם אני ממש אזכור אותו אהל אני זוכרת חלומות עוד מלפני כמה שנים
אנונימית
שואל השאלה:
אה זה עוד לא כל החלום בכלל זה החלק הכי כאילו
הבנת
אה זה עוד לא כל החלום בכלל זה החלק הכי כאילו
הבנת
אנונימית
שואל השאלה:
כל שאר החלום לא היה קשור בכלל למה שהיה בהתחלה וואי רגע איזה מוזר זה תמיד קורה לי
כל שאר החלום לא היה קשור בכלל למה שהיה בהתחלה וואי רגע איזה מוזר זה תמיד קורה לי
אנונימית
שואל השאלה:
מה יש לי להגיד סתם
מה יש לי להגיד סתם
אנונימית
שואל השאלה:
אני בטוחה
אני בטוחה
אנונימית
שואל השאלה:
לא זאת לא הוספה ברצינות אני זוכרת את איך שזה היה נראה ואת איך שהחזיקו אותי וכל זה
לא זאת לא הוספה ברצינות אני זוכרת את איך שזה היה נראה ואת איך שהחזיקו אותי וכל זה
אנונימית
שואל השאלה:
טוב ביום כיפור אני לא יוצאת מהבית שלום יום טוב
אני בספק שהחלום הזה לא באמת אומר משהו
טוב ביום כיפור אני לא יוצאת מהבית שלום יום טוב
אני בספק שהחלום הזה לא באמת אומר משהו
אנונימית
שואל השאלה:
לא להגזים חחח לא להגזים אתה אומר
שנה שעברה אבא שלי חלם חלום ולא סתם חלום זה משהו די גדול ואחרי שבועיים הוא קרה
טוב דיי זה נשמע לא אמין ככ אבל זה אמיתי אוף
לא להגזים חחח לא להגזים אתה אומר
שנה שעברה אבא שלי חלם חלום ולא סתם חלום זה משהו די גדול ואחרי שבועיים הוא קרה
טוב דיי זה נשמע לא אמין ככ אבל זה אמיתי אוף
אנונימית
פשוט להתעסק בדברים אחרים ולאט לאט זה ישכח. וכמו שאומרים "חלומות שווא ידברו" וכשמתעוררים מחלום לא טוב נהוג לומר, " חלום טוב, חלום שלום". אל תיכנסי לזה יותר מידי, את סתם תכניבי לעצמך חרדות מיותרות.
ממש ג'קי צאן עם כל הבעיטות
תכניסו מחשבות טובות וחלמת את זה כי את מפחדת מזה
תכניסו מחשבות טובות וחלמת את זה כי את מפחדת מזה
באותו הנושא: