9 תשובות
למה את שמה עליהם בכלל?
איזה זונות באמא שלי
שואל השאלה:
לא יודעת גם חברה שלי הייתה שם והיא צחקה יחד איתם
אנונימית
חחחח מסכנים חה את שמה עליהם שילכו יתחילו עם בנות בהאוס כי אין להם ביטחון
היא לא חברה אם היא הייתה חברה היא הייתה מגנה עלייך נודר זייני אותה ממך חברה אלק להקיא עליה
מה את לוקחת את האנשים באפליקציה ההזויה הזאת ברצינות
אז מה את לא צריכה לספור אף אחד/ת ותמיד תואהבי את מי שאת
וואי מטומטמים, תתעלמי מהם אחותי את מהממת אל תתני לקופים טיפשים לערער לך את הביטחון
אנונימית
הם ממש מטומטמים והם חושבים שהם גברים שבעצם הם סתם אפסים סתומים בבקשה אל תיפגעי מאנשים שלא מגיע להם טיפת יחס ואני בטוחה שאת יפה כי כל בן אדם יפה בעולם הזה
אנונימית