התחברות
הרשמה
למה אחרי שחסמתי אותם הם רוצים להראות לי שאני חשובה להם?
חסמתי כי הם פגעו בי
25 בספטמבר 2020, 02:33
חברויות
חסימה
למה
פגיעה
התנהגות
2 תשובות
מי?
ל
ליקריץ שחור זה טעים.
שואל השאלה:
"חברים"
אנונימית
באותו הנושא:
למה רק אחרי שחסמתי אותם אני פתאום קיימת?
זה רע שחסמתי בכל מקום אחרי שהוא קילל אותי וריכל עליי?
למה אחרי שחסמתי אותם כי פגעו בי הם התחילו לעשות לי טוב?
למה רק אחרי שחסמתי אותו בוואטספ ובאינסטגרם הוא קרא לי מקסימה ומהממת?
למה הוא עדיין שומר אותי בטלפון שלו אחרי שחסמתי אותו בכל מקום?
למה רק אחרי שחסמתי אותם הם הבינו שפגעו בי?
למה אחרי שחסמתי אותם כי הם פגעו בי ממש הם ניסו לעשות לי טוב?
מה זה אומר שהוא לא מקבל את זה שחסמתי אותו בכל מקום אחרי שפגע בי ממש?
למה הוא מנסה להשיג אותי במציאות אחרי שחסמתי בכל מקום?
למה הוא עדיין שומר אותי בטלפון שלו ועוד בכינוי שנתן לי אחרי שחסמתי אותו בכל מקום?
למה רק אחרי שחסמתי אותם הם הבינו שפגעו בי בהתנהגות החרא שלהם אליי?