4 תשובות
היי תשלחי לי הודעה

אני פה:)
נסיכה יפה שלי
שומעים את הקושי שלך ואת כמה שאת מרגישה לבד. התחושה הכי טבעית שקורית כשנמצאים ברגעי משבר. אבל את לא, המשפחה שלך עוברת את זה יחד איתך. אמא שלי עוברת את זה יחד איתך, היא לא לבד בזה ואת לא לבד בזה. תשתפי אנשים שאת סומכת עליהם כמו חברה טובה, נסי לקבוע אולי פגישה עם פסיכולוגית.. זה כל כך יכול לעזור, למלא בדיוק את הצורך בלדבר ולא לעבור לבד.
ואני פה, שולחת לך מלא מלא חיבוקים ורפואה שלמה לאמא שלך היקרה. אשמח שתגידי את שמה ואת שם אמא שלה, שאוכל להתפלל לרפואתה. אוהבת מלא מלא מלא, פה לכל מה שתצטרכי. אתם תעברו את זה, רק תחזיקי חזק ❤❤
רפואה שלמה , בריאות
זה ויטמין שיכול מאד לעזור תקראו עליו
ויטמין b17

https://www.oncology.org.il/%d7%95%d7%99%d7%98%d7%9e%d7%99%d7%9f-b17/

וגם תקראו על מיץ גזר הוא בריא מאד ויכול לסייע
יש עליו המון כתבות
רפואה שלמה , בשורות טובות
אנונימית
אהובה שלי מוזמנת לשלוח לי הודעה

אולי נוכל ביחד לחשוב איך לשמח אותך ואת אמא שלך