3 תשובות
שואל השאלה:
תודה רבה שעניתם
אנונימי
יש לי כלב פקינז בן חצי שנה והוא החצי השני של הלב שלי, לא יודעת מה היה קורה אם היו לוקחים לי אותו ואיזה הרגשה של ריקנות הייתה מתרחשת בי . לך לאמא שלך , תגיד לה שהכלבה היא היחידה שעשתה אותך מאושר ותגיד לה את כל האמת כי ככה היא תבין שהיא צריכה להחזיר אותה . תגע לאמא שלך טיפה בלב ותיתן לה להבין שהיא עשתה טעות שמסרתם אותה . תספר לה הכל , שאתה בוכה בלילות , שאתה כל כך מתגעגע ולחבק אותה ושהיא מה שגרמה לך לאושר ואל תחסוך במילים , אני חושבת שכל מילה תבוא בסופו של דבר לטובתך .
שואל השאלה:
אני לא יודע איל לעשות את זה^
אנונימי