4 תשובות
כמות מה שאתה יכול להרים נמדדת יותר בסיבולת, אתה יכול להיות בלי שרירים ולהרים הרבה, ועם שרירים ולהרים קצת
זה משקל נמוך אחותי הוא יצליח ואם לא הפדיחה היא שלו בלבד
אנונימית
שואל השאלה:
משקל נמוך?? כאילו אני כן רזה אבל יש לי יריכיים יחסית מלאות יעני גוף שעון חול אבל אני לא שלמה בשיט עם המשקל שלי
משקל נמוך?? כאילו אני כן רזה אבל יש לי יריכיים יחסית מלאות יעני גוף שעון חול אבל אני לא שלמה בשיט עם המשקל שלי
את מושלמתת המשקל שלך נורמלי יחסית לגובה
אנונימית
באותו הנושא: