3 תשובות
פשוט תנסי לא להתייחס לזה יותר מדי, אל תדברי איתם על זה, ואם הם רוצים לדבר איתך על זה כל אחד לבד, תגידי שאת מעדיפה שלא. פשוט נכנס מאוזן אחת ויוצא מהשנייה
ואו אני כל כך מבינה אותך . זה נורא
אני חושבת שזה משהו שהם צריכים לפתור בניהם .
אני פשוט נתתי לזמן לעשות את שלו
שואל השאלה:
זה לא משהו שהזמן יפתור הריבים שלהם מבוססים על משהו שאבא שלי לא סולח עליו בחיים לא משהו שאני יכולה לפרט אבל יש להם ראיית עולם שונה בטירוף ואם אני מסתכלת מהצד של אמא שלי אבא שלי ממש רע אליה וההפך אז זה לא יפתר עם הזמן וזה גם מבלבל אותי וזה באמת משגע אותי כבר
אנונימית