5 תשובות
לתא חיידק לא קדום יש גרעין (אני לא זוכרת את השם של החיידקים הקדומים ושל הלא קדומים), סנדלית זה חיידק קדום.
שואל השאלה:
אוקיי תודה❤
אוקיי תודה❤
אנונימית
שואל השאלה:
ועוד משהו לתא חיידק יש גרעין
ועוד משהו לתא חיידק יש גרעין
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי תודה
אוקיי תודה
אנונימית
חיידק וסנדלית זה אותו דבר,
סנדלית זה חיידק חד תאי קדום.
אני חושבת שפטריה, אני אני לא בטוחה.
סנדלית זה חיידק חד תאי קדום.
אני חושבת שפטריה, אני אני לא בטוחה.
באותו הנושא: