7 תשובות
שואל השאלה:
אני אתחיל עם אחד שכנראה רובכם לא זוכרים, הגול של מסי ב2013 נגד דפורטיבו לה קורוניה עם המדי חוץ הצהוב כתום
אנונימי
אני הכי אוהב את הסלאלום שלו מול חטאפה
וכמובן גם את הסלאלום מול בילבאו
גם הגול מול באיירן שהוא הפיל את בואטנג היה מטורף
וכמובן גם קשה לשכוח את הבעיטה חופשית המטורפת מול ליברפול שנה שעברה
וואו יש עוד מלאא
שואל השאלה:
סוף סוף משהו הגיב חחח
אנונימי
כן
יכול להיות שזה הגול הכי יפה שלו
הוא עשה דבר כל כך קשה בכזאת פשטות, הוא השחקן היחיד שמסוגל לעשות דבר כזה
שואל השאלה:
אחיח זכרתי הכלל חחח
אנונימי
שואל השאלה:
הגול עם הציפ שכל הקהל מחא לו כפיים?
אנונימי
קשה מאוד
-הגול נגד בטיס זה הגול שהכי השאיר אותי בהלם
-הגול נגד בילבאו בגמר גביע התחלתי לצרוח בכל הבית
-גול המראדונה נגד חטאפה
-ההשפלה של בואטנג ונוייר
-הגול נגד בילבאו ב2012/13 שהוא עשה באמצע המגרש איזה 5 שחקנים ביחד
-הבעיטה החופשית נגד ליברפול
-הסלאלום נגד ריאל מדריד בחצי גמר ליגת האלופות
-הגול נגד סראגוסה לפני איזה 10 שנים
-הגול בנבחרת ארגנטינה במונדיאל האחרון נגד ניגריה שהוא השתלט על הכדור עם הברך
-הגול נגד יונייטד בגמר ליגת האלופות 2008/09 עם הנגיחה
-הגול נגד יונייטד בגמר ליגת האלופות 2010/11
שמע אחי הכנסת אותי לבלבול קשה!! חחח אני לא מסוגל להחליט, השחקן הטוב בהיסטוריה