4 תשובות
הסגר של עכשיו הוא בדיחה, ממשיכים להסתובב בחוץ ואין באמת פקחים.
ממחר זה יהיה סגר אמיתי, לפחות בתכנון.
שואל השאלה:
וכמה קנס אפשר לקבל על אי עטיית מסיכה/יציאה של יותר מקילומטר?
מחר הסגר יהיה יותר חזק.
אי עטיית מסכה זה קנס של 500 ש''ח.