9 תשובות
כן, אבל לפי מה שהבנתי מהטיק טוק אז בפסטיגל הזה חוזרים מלא מפעם
כן הפסטיגלים של פעם היו עם תוכן עם חינוך זה היה חינוכי והיה מסר היום אוי ואבוי
לא משהו שמעניין אותי
וואו כן
הפסטיגלים של היום פשוט גרועים. אני ממש מתגעגעת לשל פעם, הם היו מדהימים. אבל השנה מחזירים את כל הכוכבים של פעם, אז יש עוד סיכוי שהוא יהיה טוב.
לגמרי!!! אתמול עשיתי מרתון אמאלה ככ באלי לראות עוד פעם את משחקי הפסטיגל
הבנתי שמלא מפעם חוזרים
אנונימי
הפסטיגלים של היום מ ז ע ז ע י ם
אבל הפסטיגל השנה יהיה סביר
שואל השאלה:
אפילו עכשיו שכל האנשים מפעם חוזרים זה אפילו לא יהיה פסטיגל נורמלי זה יהיה סרט.
החזירו אום בשנה הכי גרוע