91 תשובות
כל אחד ומה שהוא מאמין בו..
כשאמות אני אודיע לך
תלוי במה את מאמינה
יש כאלה שמאמינים שלא קורה כלום
יש כאלה שמאמינים בגן עדן/גהנום
ויש כאלה שבגלגול נשמות
מתים
חחח אנשי סטיפס בטוח יודעים את התשובה
מה תינוק חולם כשהוא ישן?
זה אותו דבר, אין תשובה.
ביהדות זה- עולים לגן עדן ומתנקים מחטאים
נצרות- אין לי שמץ, נראלי אותו הדבר.
לערבים- אם תתאבד ותהרוג יהודים, תעלה למקום שבו אתה צעיר ויפה תואר ובו שבע נשים שהם רק שלך (איכס)
ויש שאומרים שינה נצחית וכדומה, אין תשובה לזה.
] [
אף אחד לא בא כדי לספר לנו
כלום.
אתה מת.
חושך.
הגוף שלך נרקב
זאת התאוריה שלי:
אם רצחת לפחות פעם אחת בחיים שלך בן אדם כלשהו, אתה הולך לגיהנום למטה, ופשוט נשאר שם.
אם לא רצחת, אתה עולה לגן עדן, למעלה, ואתה יכול לראות את המשפחה שלך ואת החברים וכולם.
יש עוד סיבות ללכת לגיהנום כמו פשעים ועוד.
זה נורא מסובך חחח
עדיף לא להיכנס לזה
לדעתי יש גלגול נשמות שהאישיות והנשמה שלך הולכת לתינוק שעומד להיוולד. הוא יגדל עם אותה הגישה ואותו סוג ריאקציות כמו שהיו לך.
4AM
אני מאמין בגלגול נשמות
כלום. דיי לחפש משמעות לחיים הממוצעים והעלובים שלכם.
רק לכם הייתה משמעות לחיים שלכם.
אנונימית
באים חרקים ואוכלים לך את הגוף
אה אחרי זה, כל אחד והאמונה שלו :)
אנשים שחוו מוות קליני יודעים את יכולה לראות ראיונות שעשו לאנשים שעברו מוות קליני
^^^אולי לך אין משמעות לחיים אבל לנו יש.
ואנחנו רוצים לדעת
גלגול נשמות/כף הקלע/גיהנום/גן עדן/עולם הבא(לעתיד לבוא)
אתה הולך להחליק על הבננה הגדולה שבשמיים
הולכים להביא לך המבורגר ענק עם קולה ומוחאים לך כפיים
לא אין משמעות, תכירו בזה- אתם לא צריכים עכשיו לחיות את החיים שלכם בדיכאון מתמשך אבל זו פשוט המציאות לנגד העיניים שלכם ואתם בוחרים להתעלם ממנה עם כל מיני מעשיות ומיתוסים.
יהודים שחוו מוות קליני יגידו שהם פגשו את אלוהים
נוצרים יטענו שהם פגשו את ישו
אתאיסטים יטענו שאין כלום
במוות קליני המוח מדמה את התת מודע, איך שאני רואה את זה, זה לגמרי בולשיט
אנונימית
אי אפשר לדעת.. כל אחד במה שהוא מאמין יש כאלה שאומרים שהולכים לגן עדן יש כאלה שמאמינים בגלגול נשמות ועוד.. אף אחד לא יכול לענות על תשובה כזאת
כלום, אותו דבר כמו שהיה לפני שהיית ברחם.
לדעתי, גלגלול נשמות
כולם הופכים לעוגות ואוכלים את כולם
איזה גלגול נשמות אם היה גלגול נשמות היינו נשארים באותו מספר של האוכלוסייה, אבל מתרבים האנשים בעולם והאוכלוסייה גדלה אז מאיפה באים הנשמות "החדשות"? יוצרים אותם? נו באמת אין דבר כזה נשמה. יש גוף שמת ונרקב לתמיד תפנימו זאת המציאות תוכירו בא
אני מאמינה שיהיה גילגול נשמות ובגילגול הבא לא זוכרים כלום.
גלגול נשמות גם יכול להיות גלגול נשמות נגיד של אריה שהפך לבן אדם
וזאת אמונה אז אל תזלזלי
כלום, הגוף נרקב, המוח מת וזהו
רוב הזמן אני מאמין שכלום לא יקרה, הקיום שלנו פשוט יעלם וזהו

ולפעמים אני תוהה אם אולי יש אפשרות לגלגול נשמות

אבל אי אפשר באמת לדעת
ומאיפה באים הנשמות? מחייזרים? די די כבר אין דבר כזה אבל אם זה מה שעוזר לך להתמודד עם המציאות העלובה שלנו אז שיהיה לך לבריאות^^
כמו שאתה רדום בלילה, אותו הדבר
חושך מוחלט, רק בלי הקטע של הנשימה
אנונימית
מתים
אממ אף אחד לא יודע בייסיקלי
מה זאת השאלה הזאת באמת כאילו שמישהו יכול לענות לך על זה.
אני לא באה לצאת על אף אחד אבל לדעתי זה מיותר קצת :)
זה כמו לשאול מי זאת אמא של אלוהים
לא זה לא
אנונימית
לעולם לא נדע
הפתעה
עולים לגהינום ומשחקים קלפים עם לוציפר
שואל השאלה:
האמת שהיום חשבתי על זה (רואה לוציפר לאחרונה, ויש לי הרבה אסוציאציות כאלו ואחרות על מה שקורה אחרי המוות), זה מסקרן במידה מפתיעה יותר משחשבתי, משאי פעם הקדשתי לזה מחשבה.
מצד אחד, יש את התיאוריה השמימית, שיש חיים לאחר המוות; שהרבה אנשים נוטים להאמין בה, אולי רק בתור משהו מנחם. כמובן יש את אופציית גלגול הנשמות (שנשמעת מפוקפקת למדי בהתחלה, אבל אם חושבים על זה? יש כמה הוכחות לדבר הזה).
מצד שני, חשבתי על זה; אולי פשוט יש אפרוריות מאוד גדולה, וחוסר מודעות מרשים מהדקה בה הנשמה לכאורה, עוזבת את הגוף.
זה מפחיד ומזעזע לחשוב על זה; אבל מה אם זה מה שבאמת מחכה לנו?
אנונימית
כלום, אתה מת
לאמונה אין קשר לזה, כי אמונה לא משנה את המציאות
הלכתי לקפוץ מצוק אעדכן
רגע שנייה אני יבדוק בשבילך
לדעתי כלום.
שואל השאלה:
...
אתה רואה את כל החיים שלך כמו בסרט
ואז עושים לך משפט נראה לי
ואז ככל הנראה אתה הולך לגהינום ועושה תיקון
ואז נראה לי מגיע לגן עדן
ואז מגיע בתור חיה או משהו שוב לכדור הארץ
או שהחיה זה התיקון
זה מה שנראה לי אני לא בטוחה
הופכים למזון לחרקים כחלק משרשרת המזון
^moon dust
איזה מזעזע מה שכתבת
מה זה "לערבים". ערבים זה לא דת בכלל. אם כבר אז אסלאם. יש ערבים נוצרים ויש ערבים מוסלמים.
מה שכתבת זה על ערבים קיצוניים שמאמינים בג'יהאד וגם מה שכתבת זה לא בדיוק נכון.
אף אחד לא יודע לפי דעתי יש חושך פשוט כמו שינה בלי חלומות
אמירה חצרוני^
יש לך הוכחות שיש נשמות?^
פוגשים במלאך המוות לא עלינו ובבורא עולם יש משפט בודקים מה עשית בעולם מראים לך את סרט חייך. גם רואים קרובי משפחה שנפטרו. נשפטים על הכל מתנקים מחטאים ולאחר מכן גן עדן. כך זה לפי האמונה שלי לפחות,עניין של אמונה
גהנום או גן עדן
מגיעים לפלסטין
שנייה אני אתאבד ויודע לך
אף אחד לא יודע אבל אני כן מאמינה שיש משהו אחרי המוות אני לא יודעת מה אבל יש
כל אחד מה שהוא מאמין
אם עשית מעשים טובים הולכת בדרך ה', גן עדן. ואם לא, אז גהינום (יש רמות שונות בכל אחד. לא כל האנשים הטובים באותה רמה ולא כל הרשעים באותה רמת רשעות)
כל אחד ומה שהוא חושב
למשל אני חושבת שכלום לא קורה, פשוט מתים
אני מאמין שאחרי המוות יש הרגשה של כלום ושום דבר כמו לפני שנולדנו
אולי כדאי לנסות :(
תראו את הסדרה "המקום הטוב" בנטפליקס זה סדרה מעולה שמדברת על זה היא כביכול קומדיה אבל היא באמת טובה
אני מאמינה שאנחנו הולכים לגן עדן או גיהינום, כל אחד ומה שהוא חושב אין ממש הסבר
הלכתי להתאבד אחזיר לך תשובה בהקדם האפשרי
יש שאומרים שרואים את החיים שלך עוברים לך מול העיניים כאילו כל מה שחיית אתה רואה ואז אתה עולה כנראה או לגן עדן או לגיהנום אבל אל תתפסו אותי.
גלגול נשמות.. ויש לזה הוכחות.
אבל בעיקרון אני מאמינה שחלק עוברים גלגול נשמות לגוף אחר וחלק נשארים בגן עדן ופוגשים את הקרובים שלהם שגם מתו. או לגהנום :)
הנשמה נשלחת לשמיים והרוח של האדם עדיין מסתובבת בנינו
אנונימית
אתה תדע עד שלא תמות חח
אני דווקא יצא לי לחשוב על זה מזמן כבר שאולי בכלל אני כבר עכשיו מתה אבל אני לא מודעת לזה
והחיים שלי מתנהלים כרגיל כמו לפני המוות אבל בעצם כולם יודעים שנפטרתי רק אני לא מודעת לזה
כן הזוי...
יש כתבה שלמה על זה.. על אנשים שמתו וחזרו לחיים אותם האנשים לא מכירים אחד אתה השני כול אחד ממקום אחר לגמרי בעולם וכולם סיפרו סיפור דומה מאוד, אחרי שהם "מתו" כיביכול הם כמו ריחפו מעל הגוף שלהם ולמשל היה ניתוח אז הם הם ראו איך הרופים מוותרים עליהם וראו את הגוף שלהם מלמעלה כאילו הנשמה שלהם יצא מהגוף ואז ראו אור חזק שמתחזק ומתחזק ויש כמה שאומרים שיש קול שאפילו דיבק עליהם. אבל כול אחד יכול ליבחור אם חהאמין לזה.. או שזה דרך חולנית להתפרסם או שזה באמת מה שקרה.. כי אם הם לא תאימו את זה אני לא רואה שום דרך שזה היה הגיוני שזה לא אמיתי כי אותם האנשים לא קשורים אחד לשני בשום דרך. חוץ מהכתבה הזאת אין להם שום קשר.
אין חיים אחרי המוות יש מוות אחרי החיים
תחשבו *בהיגיון* מי שמאמין בה', מה אתם מאמינים שאחרי שתמותי יהיה אינסוף או אינסוף גיהנום? למי שלא מאמין בה' כנראה שיהיה כלום, למי שמאמין בגילגול נשמות, זה נשמע הכי הגיוני, אני בוחרת בגילגול נשמות
^^^^^^^^^^^^^^^מאיפה אתה יודע שלא היה כלום לפני שנולדנו? אולי הנשמה שלך הייתי איפשהו ואתה פשוט לא זוכר?
יש בית דין של מעלה ששם נקבע לכל אחד איפה הוא אמור להיות. לא כל אחד הולך לאותו מקום, אלא כל אחד על פי נעשיו.
אנונימי
תולעים וחרקים אוכלים את הגופה שלך וחיידקים מפרישים חומצות שמפרקות אותה עד שרק השלד נשאר ואם יש לך מזל, בתהליך של מיליוני שנים העצמות שלך לאט-לאט יוחלפו על ידי אבן גיר עד שהם יהיו מאובנים לגמרי
עולם הבא
שניה רגע אני אבדוק
ליטרלי מה שקרה בסדרה של המקום הטוב בנטפליקס מי שמכיר אדם איכותי
יושן טוב
הגופה שלך נרקבת והופכת לאפר
והמוח של מת ואיתו התודעה
אז פשוט כלום, כמו לפני שנולדת
אני מאמין בגן עדן, גיהנום, גלגול נשמות, והעולם הבא
את הולכת לגיהנום או לגן עדן
זה לא קשור לאמונה
אנחנו לא באמת יודעים מה יהיה אחרי המוות אוקי
יש מצב שגם תהפכי להחיות בן אדם שוב אבל את פשוט לא תדעי שהיית שוב בן אדם רק אחר...
אי אפשר לדעת
אמירה חצרוני
לא כל הנשמות מתגלגלות

תוכיחי שאין נשמה. את לא יכולה נכון? כל אחד מאמין במה שבא לו ואת לא יכולה לדעת את כל סודות היקום ולהגיד לנו מה נכון, את מאמינה שאין נשמות, אני מאמין שיש נשמות.
לדעתי נולדים מחדש בשביל לתת לנשמה הזדמנות לחיות שוב בדרך יותר טובה
קשת בראנס
יש את העולם הבא
וואלה איזו שאלה....
תאכלס יש מתים שחזרו לחיים ומספרים!!!!!!
תכתוב בגוגל מוות קליני!!!
אגב אפשר להיפגש עם האנשים הללו ולדבר איתם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
במוות קליני הוזים דברים,
זה לא אומר שהעולם הבא אמיתי.

בקשר לשאלה:
לא קורה שום דבר פשוט מתים ולא קיימים.