תשובה אחת
במוצק-החלקיקים מסודרים במין מבנה כזה ורועדים במקום .(נקרא אריג, לפי מה שאני זוכרת , לא לסמוך על זה .)
נוזל-החלקיקים זזים ומחליפים מקומות ביניהם וזה כבר לא מבנה מסודר .
גז- החלקיקים פשוט עפים , זזים בריק (ותופסים את כל נפח הכלי. )