התחברות
הרשמה
המורה שלי החליטה שאני ועוד כמה ילדים מהכיתה שלי נגיע ללמוד בבית ספר בקבוצה קטנה...
במקום בזום זה עדיף ? או שאני לא אלך ואמתין שאני לא מרגישה טוב?
24 בספטמבר 2020, 07:37
כיתה
מורים
חינוך
3 תשובות
עדיף.
ל
ליקריץ_
לא כדאי זה אסור גם
ה
הפרינססה של השכונה
לדעתי זה לקחת סיכון ועדיף לך להשאר בבית וללמוד בזום
L
Lalilaaa
באותו הנושא:
אם נניח אישה מחליטה שלא בא לה עוד ילדים,
המורה שלי החליטה שמי שמאחר בבוקר אפילו בדקה אחת נשאר בחוץ כל היום ולא נכנס לשיעורים.. הדבר הזה נורמלי?
המורה החליטה להשאיר את כל הכיתה שעה כעונש
המורה שלי לעברית החליטה ש
טוב תקשיבוו היועצת בבית ספר שלי החליטה להתקשר לילדים בכיתה ולשאול אותם מה אייתם וזה המשך-
איך זה הגיוני שהמורה החליטה ששרוול השמלה קצר מידי אז היא החליטה שהיא תביא לילדה חולצה קצרה והיא תהיה כל היום עם תחתונים?
יש ילדה אחת בכיתה שהחליטה ל"פטר" את המורה והיא רוצה לערב בזה את כולם פירוט למטה
יש לי חרדה חברתית והמורה שלי החליטה שאני צריכה להעביר הרצאה על יצחק רבין מה לעשות לעזאזל ?
אני עולה לכיתה י' ורוב הילדים בכיתה הם אותם הילדים מכיתה ט' אבל חלק הם חדשים. ויש ילדה אחת שהחליטה בקבוצה בלי המורה
המורה שלנו החליטה לעזוב אותנו לפני מבחן!!
חברה שלי ישבה לידי מבחן והעתיקה ממני שאלה ותפסו אותה והמורה החליטה לפסול לשתינו.