11 תשובות
מה? קצת שיעול צינון וכאב ראש? לגטימי שיהיה פעם ב סוו ואט?
וגם אם כן.. ממה יש לך לפחד? אנשים בגילך לא מתים. וזה עובר.
וגם אם כן.. ממה יש לך לפחד? אנשים בגילך לא מתים. וזה עובר.
תעשי בדיקת קורונה ותמנעי ממגע,
אם יש לך צינון וכאבי גרון וכאלה מאוד יכול להיות שזה בגלל מזג האוויר,
וגם.. כל עוד את צעירה גם אם חס וחלילה תדבקי זה יעבור לך בקלות.
אם יש לך צינון וכאבי גרון וכאלה מאוד יכול להיות שזה בגלל מזג האוויר,
וגם.. כל עוד את צעירה גם אם חס וחלילה תדבקי זה יעבור לך בקלות.
שואל השאלה:
אני לא מםחדת מיזה שאני אמות אני מפחדת מיזה שאני אדביק את המשפחה שלי,סבתא וסבא שלי חס וחליחה.
שאני אהיה לבד בכיפור.
אני לא מםחדת מיזה שאני אמות אני מפחדת מיזה שאני אדביק את המשפחה שלי,סבתא וסבא שלי חס וחליחה.
שאני אהיה לבד בכיפור.
אנונימית
אם את באמת חושדת בזה שיש לך קורונה פשוט תכניסי את עצמך לבידוד
תעשי בדיקה, ותיכנסי לבידוד.
אם יש לך תסמינים אז את בטוח חולה במשהו. למה מלחיץ אותך דווקא קורונה? למה קורונה מלחיצה אותך יותר משפעת?
אנשים לא מתים מקורונה אלא עם קורונה -.-
אנשים בגילך צעירים לא מתים מקורונה. במקסימום אחד או שניים מתו אם בכלל מזה.
אנשים בגילך צעירים לא מתים מקורונה. במקסימום אחד או שניים מתו אם בכלל מזה.
שואל השאלה:
~ben~ אתה לא הבנת שהמוות זה לא מה שמפחיד אותי פה?
~dak173~כי משפעת מחלימים אחרי שבוע
ומקורונה זה יכול להיות הרבה יותר
~ben~ אתה לא הבנת שהמוות זה לא מה שמפחיד אותי פה?
~dak173~כי משפעת מחלימים אחרי שבוע
ומקורונה זה יכול להיות הרבה יותר
אנונימית
אה אה סליחה
זה לא יכול להיות הרבה יותר.. את תראי..
רק הפחד אולי יהרוג אותך יותר אז תירגעי כבר כי אין ממה להילחץ..
אנשים עושים היום אפצ'י חושבים הם עומדים למות.. רק מהמפחד הם נכנסים למחלות תירגעו כבר
זה לא יכול להיות הרבה יותר.. את תראי..
רק הפחד אולי יהרוג אותך יותר אז תירגעי כבר כי אין ממה להילחץ..
אנשים עושים היום אפצ'י חושבים הם עומדים למות.. רק מהמפחד הם נכנסים למחלות תירגעו כבר
גם מקורונה מחלימים אחרי שבוע וגם שפעת יכולה לקחת הרבה יותר וגם להגיע למוות.
שואל השאלה:
אני יודעת שגם משפעת מתים
ושאפשר להחלים גם אחרי שבוע מקורונה אבל השם 'קורונה' זה מכניב יותר ללחץ מסתם שפעת...
אני יודעת שגם משפעת מתים
ושאפשר להחלים גם אחרי שבוע מקורונה אבל השם 'קורונה' זה מכניב יותר ללחץ מסתם שפעת...
אנונימית
באותו הנושא: