4 תשובות
מנתקים קשר איתה ושומרים רק על שלום שלום. ואם צריך אומר בפנים לה את האמת.
אם היא לא חברה כזאת טובה שלך לנתק איתה קשר, לי אישית לא סובלת אנשים כאלה
שואל השאלה:
היא הייתה חברה ממש טובה שלי גם היינו באותה חבורה אבל היה מצב שלא התאים והתפרקנו לא מזמן. אבל כל פעם שאני מתרחקת ממנה היא שואלת אותי את לא מרגישה שאנחנו מתרחקות? וכאילו דיי
אנונימית
לפי דעתי את צריכה יותר ויותר לנתק קשר ואם היא אומרת שהתרחקתן, תגידי שאת צריכה את הזמן הזה לעצמך