33 תשובות
אני המשיח
אנונימית
לא, אני המשיח
חחח לא זה אני,סתומי
חבר שלי יהודי משיחי אם זה עוזר
יש פה אחד אם אני זוכר נכון שמו זה עיניים יראו ללבב מהו כזה לא בטוח
לא יפה לדבר ככה עליהם
שואל השאלה:
^ מאיפה חבר שלך?
אנונימית
ארמני
זה באמת לא בסדר, זה לא כולם אבל. זה בסהכ קבוצה של 20 אנשים וזהו.
בסדר לא בדקתי את זה. אבל תסכים איתי שזה לא בסדר לרדת על אמונה שלמה בגלל זה.
שואל השאלה:
אתה יודע שיהודים משיחים הם לא נוצרים
זה יהודים שמאמינים בברית החדשה
והם מאמינים בדיוק כמוך באלוהים אם לא יותר..
וזו לא דת זאת אמונה
אנונימית
שואל השאלה:
ממומנת? זה ישראלים שנולדו פה
אנונימית
הם לא נוצרים זה הקטע, זה יהודים שמאמינים שישו הוא באמת המשיח, אין להם כמרים/רבנים.
שואל השאלה:
אני מאמינה משיחית אתה רוצה להגיד לי מה זאת האמונה שלי?
אנונימית
שואל השאלה:
זה ממש ממש לא
אנחנו ממש ממש לא חושבים שאלוהים נטש אותנו מאיפה הבאת את זה
אנונימית
שואל השאלה:
וגם אני לא חושבת שהנוצרים מאמינים בזה
אנונימית
שואל השאלה:
וזה לא ממומן על יד אף אחד
אנונימית
אנונימית
אני חושב שהוא שאל פשוט מה ההבדל בין יהודים משיחיים לנוצרים טאם להיות כנה אני גם לא כל כך מבין
שואל השאלה:
ואם אתה רוצה לדעת זה לא היהודים הרגו את ישוע
זה היה השילטון הרומאי
soooo
ואף אחד לא כועס על אף אחד
אנונימית
אנונימית
הכעס הוא על כך שהיהודים הם אלו שהסגירו את ישו
שואל השאלה:
נוצרים זה כנסיה זה צלבים וכל זה.. אני אפילו לא יודעת מה זה נצרות אבל נראלי שהם מאמינים רק בברית החדשה
אבל יהודים משיחים
זה יהודים שמאמינים בברית החדשה ובתנך!!
ושוב זה יהודים לא נוצרים
אנונימית
שואל השאלה:
התלמיד שישוע הסגיר אותו זה היה חלק מהתוכנית של אלוהים
אנונימית
איך זה מסתדר אבל להאמין גם בתנ"ך וגם בברית החדשה הם סותרים אחד את השני
שואל השאלה:
הם משלימים אחד השני
והמון פסוקים בתנך מופיעים בברית החדשה
הם לא סוטרים אחד את השני אם כבר הברית החדשה רק מצדיקה את התנך
אנונימית
אבל איך? אני לא יותר מדי בקיא בברית החדה אבל אני יודע ששם לדוגמא כתוב שה' נטש את עמ"י לכן שמה הברית *החדשה*-התנ"ך הוא הברית הישנה
שואל השאלה:
וואו אחי אתה טועה ברמות
תקרא את הברית החדשה ולא מה שהרבנים שלך אומרים
אם האמונה הזאת לא נכונה אז למה הרבנים שלך הורידו את הפרק ירמיהו לא וישעיהו נג? אלה הפרקים הכי חשובים שמדברים על המשיח והם הורידו כי הם יודעים שזה מדובר עליו

ישוע תמיד ציטט את התנך
לוקס יא 3 אֶת לֶחֶם חֻקֵּנוּ תֵּן לָנוּ יוֹם יוֹם;(ציטט ממשלי ל' ח') הוא מדבר על התנ"ך ועל החוקים של התנך

שוב
4 הֵשִׁיב יֵשׁוּעַ וְאָמַר: "כָּתוּב, 'לֹא עַל-הַלֶּחֶם לְבַדּוֹ יִחְיֶה הָאָדָם, כִּי עַל-כָּל-מוֹצָא פִי-יהוה'."(ציטט מדברים ח' ג') אתה יכול ללכת לבדוק זה הפסוק אף אחד לא שינה אותו

1.ישוע היה יהודי
2.ישוע נולד בבית לחם לא בנצרת
3.אם הוא לא המשיח איך אתה מסביר את כל הניסים? ושהוא הקים אנשים מהמוות גרם לאנשים לראות? כי כל זה הוכיחו

אז יאללה תעשה לי טובה יש עוד מלא דוגמאות שאני יכולה לתת לך
תפסיק לקרוא גמרה ותתחיל לקרוא את התנך אולי אתה תתחיל להבין משהו
אנונימית
יש לך דוגמאות לפעמים שהיה כתוב בישעיהו וירמיהו על ישו?
שואל השאלה:
לא על השם של ישוע
אבל כן על הדרך שלו
אנונימית
אז על דרכו, אם את יכולה בבקשה להביא כמה דוגמאות
אחי מה זה אכפת לך כמו שאתה לא רוצה שיגדירו לך את האמונה על תגדיר לה את האמונה. מה זה משנה מה ויקיפדיה אומרת.
שואל השאלה:
חמוד שכמותך
אלוהים עזב אותו כי כשישוע נצלב הוא לקח את החטאים של העולם
ואלוהים לא יכול להיות בתוכו
ואם תקרא עוד מלפני ישוע ידע שזה מה שיהיה
והתלמידים ממש לא החיו אותו ישוע קם מין המתים אחרי שלושה ימים
אם אתה מאמין בפסוק שציטט אתה צריך להאמין בכלצמה שרשום בספר

ולגבי הסטירות
לא לכולם היו תנכים בבית
*ברור שישוע ידע את כל התנך*
אבל לא הכל היה מדוייק באותה תקופה ובגלל זה זה ככה
אנונימית
שואל השאלה:
למה אני לא מאמינה בגמרה??? אחי זה ספר של מה שהרבנים אומרים
זה ממש לא התנך
אני מעדיפה לקרוא את התנך האמיתי ולא את השטויות שהרבנים שלך מכתיבים יאללה נשמה
סע ושיהיה לך צום קל
אתה מדבר שטויות באמת
אנונימית
אדם יראה לעיניים
אתה מאמין בישו?