8 תשובות
סדר עולמי חדש
מינוסים אלי
אנונימי
כי גם הם לא משהו. חושבים שהם יודעים הכי טוב למרות שלא אכפת להם מדעות הרוב באמת
אנונימי
כי הם סתומים במילים עדינות
לא תמיד העם יודע מה נכון ומה לא, לא יודע מה בסיטואציה הזאת.
הממשלה לא מקשיבה?
עם כבר האזרחים לא מקשיבים לעם,
יש מגיפה עולמית, והם בכוונה הולכים ומפגינים, ומתפלאים שיש כמות חולים גבוה וסגר,
זה הבעיה באזרחים, לא בבמשלה.
שמחתי לעזור,
yolo
שואל השאלה:
^
הממשלה צריכה להקשיב לאזרחים ואז האזרחים יקשיבו לממשלה.
^הבעיה היא שאין על מה להקשיב,
זה שהם מפגינים, על זה להקשיב?
לא. כי אין להם למה להקשיב על ההפגנות האלה.
התפקיד של הממשלה מעולם לא היה לבוא לטובת האזרח