7 תשובות
זה פשוט כיף רצח, אני ואח שלי עושים אתזה כבר מאז שאני בכיתה א
כיף?? אצלנו ב4 בבוקר המשאית זבל מעירה אותנו
לא יושן בסוכה
לא יושן בסוכה
חחח טוב אחי, אתה לא חייב. לי אישית זה פשוט כיף
שואל השאלה:
חחח
חחח
אנונימית
זה לא מפחיד ככ
פשוט מביאים ספר או משהו או עושים לילה לבן בסוכה, דווקא ממש כיף
פשוט מביאים ספר או משהו או עושים לילה לבן בסוכה, דווקא ממש כיף
וואי מגניב תנסי ❤
אני לא ישנתי אבל אני לא רואה סיבה שזה יהיה מפחיד. דווקא נשמע לי כמו חוויה לישון קצת בחוץ
באותו הנושא: