5 תשובות
שואל השאלה:
וכמובן אני בן ואני לא מתבייש בזה אני גאה
אנונימי
אני חושבת שלק שחור הכי יפה
תבקש מאחותך, היא תמיד תשמח :) לא?
אנונימית
הצורה הכי יפה לדעתי היא בלרינה ואני חושבת שצבע שחור מט זה יפה
שחור