18 תשובות
מתעניינים
מסכימה
מסכימה, סתם רבים על דבר שלא ישתנה
לגמרי מסכימה, מה אכפת לכם למה אנשים מאמינים? אתם רוצים לא להאמין אל תאמינו
זה לא מפריע לנו ומותר להתעניין
ממתי זה דבר גס לשאול מישהו למה הוא מאמין/לא מאמין?
ממתי זה דבר גס לשאול מישהו למה הוא מאמין/לא מאמין?
^זה לא דבר גס, אתם פשוט מביאים עם השאלה ביקורת וזאת הבעיה
שואל השאלה:
כן אבל אתם לא מתעניינים אתם מנסים לכפות את הדעה שלכם על אחרים בהמון מהמקרים
כן אבל אתם לא מתעניינים אתם מנסים לכפות את הדעה שלכם על אחרים בהמון מהמקרים
^כןן
^^כך עובד דיון
שואל השאלה:
דיון עובד בזה שמקבלים דעה של בן אדם אחר ומציגים את שלך, לא רבים ומתווכחים ומזלזלים זה כבר וויכוח סתם
דיון עובד בזה שמקבלים דעה של בן אדם אחר ומציגים את שלך, לא רבים ומתווכחים ומזלזלים זה כבר וויכוח סתם
קיצון זה תמיד הזוי..
ואת לגמרי צודקת (אני לא אף אחד משניהם)
שואל השאלה:
אני מאמינה באלוקים אבל אני מאמינה שאיש איש באמונתו יחיה, לא צריך להפריע לי דת של בן אדם אחר או אי אמונה של בן אדם אחר כל עוד הוא לא פוגע בי
אני מאמינה באלוקים אבל אני מאמינה שאיש איש באמונתו יחיה, לא צריך להפריע לי דת של בן אדם אחר או אי אמונה של בן אדם אחר כל עוד הוא לא פוגע בי
אני אישית לא יודעת עדיין מה האמונה שלי אני עדיין בונה את העקרונות שלי, ואני חושבת שאמונה זה דבר אישי , זה צורך בסיסי של בן אדם וכאשר אנשים מייצרים קהילות כאלו וכופים על אחרים ועל הילדים שלהם את האמונה שלהם זה פסול. אבל שכל אחד יחיה את חייו. :)
שואל השאלה:
מסכימה לגמרי
מסכימה לגמרי
זה מעניין אנשים מה הבעיה
אנונימית
חדמש
אבל למה להכליל
אנונימית
באותו הנושא: