3 תשובות
אצלי זה אוכל
נראה לי לעזור לאנשים (טוב לפחות אצלי) ולהגשיפ את התחביבים שלך..
אצל כל אחד זה שונה, אבל כולנו אוהבים להיות עם אנשים שאנחנו אוהבים, לאכול אוכל טעים, ולעשות דברים שאנחנו אוהבים.
באותו הנושא: