12 תשובות
אם את אוהבת לכי על זה
לא מסתכל על זה תאמת
שואל השאלה:
פשוט תגידו כן או לא
אנונימית
אם את אוהבת תעשי
לדעתי זה יפה אבל עדיין עדיף בלי
אם את רוצה למה לא
לא
אנונימי
לא, מה אני חייב לך דין וחשבון??
אנונימי
לרוב זה מכוער, אם זה לא מוגזם לפעמים זה סבבה
כן!!
שואל השאלה:
זה לא מה ששאלתי^
אנונימית
אם את אוהבת למה לא