4 תשובות
הלוואי עליי אני כל עשר דקות רעבה. אבל תאכל בריא
אנונימית
תראה אפשרי. כל דבר שמתאמנים עליו אפשרי, אבל רעב נוטה להציק. כשבאמת רעבים הגוף לא יפסיק להציק לך הוא צריך אנרגיה. השאלה אם זה כדאי? לדעתי כשרעבים ללא שום קשר לשעה ולכמה ארוחות אכלת, אוכלים. אני אומרת אין טעם להתווכח עם הגוף.
שואל השאלה:
בואו אני לא מרעיב אל עצמי ואני אוכל בסדר, דיברתי על סתם רעב שאתה מרגיש מדי פעם ואין אוכל בנמצא או שסתם אין לך כוח לקום למקרר אז אני פשוט מבטל אותו
בואו אני לא מרעיב אל עצמי ואני אוכל בסדר, דיברתי על סתם רעב שאתה מרגיש מדי פעם ואין אוכל בנמצא או שסתם אין לך כוח לקום למקרר אז אני פשוט מבטל אותו
אנונימי
זה נורמלי אבל ממש לא כדאי לך
אנונימי
באותו הנושא: