20 תשובות
כן כן
כן.
חחח כן
כע
חשבת שלא?
חשבת שלא?
כן למה שלא יהיה?
בת כמה את שאת שואלת את זה בכלל?
1, לפעמים 2
לא יש לנו פוסטינור
לא יש לנו תחת
שואל השאלה:
פשוט...
פשוט...
אנונימית
שואל השאלה:
לבנות אין
לבנות אין
אנונימית
שואל השאלה:
באיזה זכות לכם יש ולנו לא?
זה שוביניזם.
באיזה זכות לכם יש ולנו לא?
זה שוביניזם.
אנונימית
צודקת זה ממש לא בסדר
אני מוריד אותם
אני מוריד אותם
מה את מתלוננת יש לכן חזה, כל בן היה רוצה חזה משלו אז לא צריך בחורה חח חח. מוכן להתחלף איתך
שואל השאלה:
^^ תשמין ויהיה לך. זה ממש לא אותו הדבר.
^^ תשמין ויהיה לך. זה ממש לא אותו הדבר.
אנונימית
רוצה לדעת מה זה בעיטה לאשכים?
את ברצינות אומרת? לבנים יש בייצים כי אנחנו צריכים מפעל זרע לבנות יש ביציות בשביל שיהיה מקום לזרע
זה הכל מתוכנן בשבילכם
בסופו של דבר בנות הן היחידות שמתשתמשות בזה..
באותו הנושא: