התחברות הרשמה

הגיוני שפעם הייתי שחקנית ממש טובה ועם הזמן הפכתי להיות ממש ממש גרועה?

אוף כל הביטחון שלי במשחק הלך אני לא יכולה לעשות את הדבר הכי פשוט
22 בספטמבר 2020, 22:58
משחקביטחון עצמידיכאוןמצב רוחפסיכולוגיה    
3 תשובות
גם לי קרה איזה מוזר
אנונימית
גם אני ככה
I
Im just a girl .
שואל השאלה:
אתם לא מעודדים חח אבל תודה
אנונימית
באותו הנושא:
זה הגיוני שלא הייתי בדיכאון אף פעם?
בת 17, אף פעם לא הייתי באילת הגיוני?
זה הגיוני שפעם הייתי נרתעת ממגע
הגיוני שפעם הייתי גותי והיום אני לא?
זה הגיוני שפעם הייתי מאוהבת באבא שלי ?
איך זה הגיוני שפעם הייתי נראית יותר ושקלתי פחות ועכשיו אני נראית פחות ושוקלת יותר?
זה הגיוני שאני בן 20 ואף פעם לא הייתי בתל אביב?
זה הגיוני שפיתחתי שנאה לאנורקסים למרות שפעם אני הייתי אנורקסית?
הגיוני שאף פעם לא הייתי בחמות?
נשקלתי כמה פעמים ברציפות ופעמיים הראשונות הייתי 52 ואז אחכ הייתי 50, נשקלתי עוד מלא פעמים ועדיין הייתי 50, זה הגיוני?
הגיוני שפעם הייתי מצחיקה רצח ועכשיו אני כל כך לא?