6 תשובות
יש לי בערך 20 תקליטים, התחלתי לפני יותר משנה
פעם היה לי, בסופו של דבר הם תפסו יותר מידי מקום אז נתתי אותם מתנה לחברה ליומולדת (היא אובפת כבר שנים)
עכשיו יש לי שתי עטיפות שאני רוצה לתלות על הקיר, היו לי 16
עכשיו יש לי שתי עטיפות שאני רוצה לתלות על הקיר, היו לי 16
יש לי תקליט אחד שמסיגרתי אותו
straight outta comptonשל n.w.a
קניתי אותו בברצולונה איזה חנות כאזו שיש הכול( ובהכול אני מתכוון הכול גם טלפונים, טלוויזיות, משחקי מחשב, ספרים, דברים לבית, בובות ומה לא) נראלי קוראים לה fnac וזה היה בarenas de barcelona
straight outta comptonשל n.w.a
קניתי אותו בברצולונה איזה חנות כאזו שיש הכול( ובהכול אני מתכוון הכול גם טלפונים, טלוויזיות, משחקי מחשב, ספרים, דברים לבית, בובות ומה לא) נראלי קוראים לה fnac וזה היה בarenas de barcelona
לא ספרתי אבל בערך 4 קומות במדף
ועקב כך שהאוסף התחיל על ידי אמא שלי אז נגיד 1970 (?)
ועקב כך שהאוסף התחיל על ידי אמא שלי אז נגיד 1970 (?)
ישלי מעל שלושים אבל בגדול אבא שלי הביא לי הכל
שואל השאלה:
^ מתי התחלת לאסוף?
^ מתי התחלת לאסוף?
באותו הנושא: