4 תשובות
כדי לצאת מקבוצות יש בקבוצה שם סימן קריאה כזה או שלוש נקודות תלחצי עליו ותרדי הכי למטה, ואז יש שם יציאה מהקבוצה
וכדי לחסום תכנסי לפרופיל של מי שאת רוצה לחסום ותלחצי על השלוש נקודות שיש למעלה ואז תלחצי על חסום
שואל השאלה:
איך יוצאים מהקבוצות? ואיך חוסמים?
איך יוצאים מהקבוצות? ואיך חוסמים?
אנונימית
פשוט תחסמי אותם ותצאי מהקבוצות.
גם לי זה קורה מלא
גם לי זה קורה מלא
באותו הנושא: