7 תשובות
לא חובה. אבל תלוי בבית ספר שלך כאילו הסוג שלו
מה? יג ממש לא חובה
זה לא חובה.
יג יד זה רשות.
מי הם שיכריחו אותך? תתגייסי לצבא ותגידי להם שאת לא מעוניינת ואת מעדיפה להתגייס
שואל השאלה:
הלכתי למנהל שלי והוא אמר לי שהוא לא יכול להוציא אותי מיג' כי זה חובה ואני משום מה מרגישה שזה חרטא למי אני יכולה לפנות אז??
אנונימית
תנסי למשרד החינוך
ופשוט תמשיכי עם תהליכי הצבא רגיל ותיידעי אותם שאת לא עושה יג אלא מתגייסת
עשית בגרות מלאה נכון? אם כן זה לא אמור להיות בעיה (פתאום עלה לי לראש שאולי הבית ספר מרח את הבגרויות ככה שלא סיימת הכל ויש לך עוד בגרויות לעשות ביג אבל אם סיימת אז סיימת)
באותו הנושא: