2 תשובות
בשביל פורמליות רצוי שכן, ואז לפסול כל אפשרות שהיא לא גודל של זווית. הסיבה לכך היא שיש לקחת בחשבון את כל התשובות שיכולות להתקבל מסינוס, כמו שכאשר אנו מקבלים בגיאומטריה או טריגונומטריה במישור גודל חיובי (צלע, זווית) בתור משתנה מועלה בריבוע שווה לאיזשהו מספר האגף השני, אז כאשר עושים שורש על שני האגפים יש לציין את שתי התשובות (החיובית והשלילית) ולפסול את השלילית מהסיבה שגודל לא יכול להיות שלילי
^אין לי מושג, אבל לדעתי לא יזיק לציין זאת, משום שלמשוואה עם סינוס אין רק פתרון אחד אלא יש מלא אם לא אינסוף ולכן רצוי לציין את כולם, ואז לבחור את התשובה שמתאימה לשאלה. יכול להיות שלא מורידים ניקוד אם אתה לא מציין את הפתרון הכללי, אך לפעמים זה יכול שימושי לציין את זה, כי זה יגרום לך לזכור את זה. לא פעם נתקלתי במקרים שלדוגמה אנשים מחפשים זווית קהה וכשהם מקישים שיפט סינוס במחשבון הם מקבלים תשובה שלילית ונלחצים כי זה לא ייתכן, אבל בפועל הם שוכחים שלסינוס יש גם עוד פתרונות (180 פחות הזווית ועוד 360k). אך אם הם מציינים את הפתרון הכללי של סינוס, הם מציבים את מה שיוצא להם ומקבלים את התשובה המתאימה
באותו הנושא: