התחברות
הרשמה
שבחורה כותבת לי אתה עוד מאז לכתוב לי אחרי מה שעשית ואני כזה לא מבין מה היא רוצה מהחיים שלי וחשבתי שאנחנו ידידים טובים
לעוד בנים זה קרה בסגנון הזה?
מה עשיתי?
22 בספטמבר 2020, 17:52
כתיבה
ספרים
סיפורים
משפט
ברכות
3 תשובות
לא הבנתי
י
יודעת לסובב
אמאלה אני זוכרת אותך מהשאלה של
איך להציק לכלב שלי
מ
מּיִשׁהּיּ
סליחה זה הצחיק אותי
מ
מּיִשׁהּיּ
באותו הנושא:
אחרי שמישהי כותבת רק "חחחחחחחחח" - זה לגיטימי לא לכתוב עוד הודעה, נכון? כי אם היא הייתה רוצה להמשיך את השיחה היא
אם נגיד אני כותב למישהי "היי" והיא אז כותבת "ביי" מה לכתוב או לא לכתוב?
אם אני רוצה לכתוב למישהו חשבת (בזכר) אני כותבת - חשבתה / חשבת?
כתבתי לאיזה בחור באינסטגרם "היי :) " והוא עמה לי אחרי כמה שעות "הי" מה לכתוב עכשיו?
מה לכתוב למישהי שכותבת לי שהיא חוזרת לכיתה שלי אחרי שנה?
אם אני רוצה לכתוב באנגלית בשעה חמש אני כותבת
האם אני צריכה לכתוב בשפה בינונית כדי שירצו לקרוא את מה שאני כותבת?
בנים ,אני כותבת סיפור ,מה לדעתכם יותר רומנטי שבחורה תאמר לפני נשיקה
בהפרכה- אחרי שאני כותבת טענת נגד איזה מילת קישור אני יכולה לכתוב בשביל ההפרכה?
קרה לכם פעם שעשיתם מתח, באתם להפסיק ופתאום הבחנתם שבחורה מסתכלת עליכם, והמשכתם?
יש לכם איזה ציטוט יפה לכתוב בתחילה של ברכת פרידה? אני כותבת את זה כהקדשה בתוך מחברת כזו למישהי שעוזבת אחרי שנה...