14 תשובות
לא
בברכה, לחם פיט.
בברכה, לחם פיט.
ח לא
שואל השאלה:
כי אתה יבש לחם פיט כי אתה יבש אתה רק לחם יבש.
כי אתה יבש לחם פיט כי אתה יבש אתה רק לחם יבש.
אנונימית
לא.
ואני לא מאוהבת באף מפורסם, פשוט אוהבת אותו.
זה מוזר להתאהב במישהו שלא יודע על קיומך
ואני לא מאוהבת באף מפורסם, פשוט אוהבת אותו.
זה מוזר להתאהב במישהו שלא יודע על קיומך
שואל השאלה:
מה הייתי בטוחה שכולם ככה אני מרגישה עכשיו רע
מה הייתי בטוחה שכולם ככה אני מרגישה עכשיו רע
אנונימית
שואל השאלה:
מישהי זאת את זאת ששאלת כמה שאלות על איזה מפורסם?
מישהי זאת את זאת ששאלת כמה שאלות על איזה מפורסם?
אנונימית
כן
כןכן ברור
לא...
למה שאשאל? אם ארצה לדעת משהו כתוב בגוגל
למה שאשאל? אם ארצה לדעת משהו כתוב בגוגל
שואל השאלה:
יש! שניים איתי בזה
יש! שניים איתי בזה
אנונימית
אין לך מה להרגיש רע...
זה לא כזה מוזר להידלק על מפורסם
בברכה, לחם פיט.
זה לא כזה מוזר להידלק על מפורסם
בברכה, לחם פיט.
שואל השאלה:
אה חח
אה חח
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא מוזר אבל זה מרגיש מוזר לשאול עליו שאלות בסטיפס..
זה לא מוזר אבל זה מרגיש מוזר לשאול עליו שאלות בסטיפס..
אנונימית
כן שאלתי פעם אחת אל תרגישי רע ;)
באותו הנושא: