5 תשובות
בעיקרון יש גיבוי כל לילה אבל תעשי גיבוי בכל מקרה, ליתר ביטחון.
את יכולה לעשות גיבוי לפני כן ואז כל הצ'אטים הפרטיים ישמרו(קבוצות ימחקו את התוכן)
אני חושבת שכן.
תעשי גיבוי ואז את יכולה למחוק תווצאפ ושום דבר לא ימחק
אם את עושה גיבוי זה לא ימחק