5 תשובות
לישון ולאכול.... אני איתך... רק 8 סמ מתחתייך חיימ... את במצב סוכר.
יכול להיות שבגיל 16 תיהיה לך קפיצת גובה
לאימא שלי ולאחותה זה היה ככה הן היו 1.60 ו1.62
ואז אימא שלי בגיל 16 קפצה ל1.68 ואחותה ל1.73
לאימא שלי ולאחותה זה היה ככה הן היו 1.60 ו1.62
ואז אימא שלי בגיל 16 קפצה ל1.68 ואחותה ל1.73
^נו אני בת 16 איפה הקפיצת גדילה שליי
^חחחחחח את לא ניראלי תגבהי יותר גובהים עד גיל 16-17 יכול להיות שזה פשוט הגובה שלך.
אני רק 1.60 ואני גבוהה יותר מרוב הבנות שאני רואה (וגדולות ממני)
אני רק 1.60 ואני גבוהה יותר מרוב הבנות שאני רואה (וגדולות ממני)
באלי גם את האחדעשרה סמ האלו שיש לך ולי אין. בת כמה את?
באותו הנושא: