12 תשובות
נראה לי שקודם כל תתאמני בהתאבקות כמה שנים ואז יהיה לך "ותק" ויותר סיכוי
אבל זאת רק דעתי:)
שואל השאלה:
האלימות לא פייק הריבים וכו כן זה ידוע
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא מה שאני חושבת זה דברים ידועים האלימות שם לא מזויפת וזה עובדתי הם זורקים אחד את השני על שולחני המנחים הם לא עשויים ממרשמלו פשוט יש חוקים גם מאוד ברורים
כמו אסור אגרופים ישירים לפנים שימי לב שתמיד שכביכול נותנים אגרוף זה לצוואר ובכלל לא עם כל האגרוף
אנונימית
שואל השאלה:
דניאל בריאן נפצע קשה בגלל האלימות שם ולא התחרה שלוש שנים
אנונימית
שואל השאלה:
ניקי בלה עברה ניתוח בצוואר בגלל פציעה
אנונימית
שואל השאלה:
ועוד המון כמובן כבל לא אציין הכל
אנונימית
שואל השאלה:
מצטערת לא ידעתי וכן גם עליי הכי אהוב זה רומן מהגברים וכן זה הוא עם ה יס
אנונימית
שואל השאלה:
אני מאוהבת בו למרותת שעכשיו הוא קצת מתנהג כמו ברוק לזנר כזה והולך עם המנהל שלו לשעבר ואני לא אוהבת את זה אסל ידוע שזה הכל משחק
אנונימית
שואל השאלה:
כן ברוק לזנר לא עפתי עליו למרות שבשנים שהוא היה מתאבק נגד דה רוק או דה אנדרטייקר שהיו צעירים יותר
יותר אהבתי אותו הוא פשוט משדר משהו אחר באותם שנים
אנונימית
שואל השאלה:
דה רוק הוא פשוט שואו למרות שהוא גם מתאבק טוב אבל הוא תמיד היה כזה איש של הקהל פשוט מושך קהל אין לי איך להסביר את זה יותר טוב
אנדרטייקר תמיד היה אלים מאוד הוא ואח שלו
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא עפה על גון אם לומר את האמת אבל זה קצץ יותר אישי פשוט אני רואה דאבל בלה והוא קצת עיצבן אותי שם
אנונימית
שואל השאלה:
חחחיחחח הכל טוב ותודה רבה
אנונימית